Vacature administratief medewerker Ieper

Vacature allround office assistant 

Als office assistant/administratief medewerker bij RTS sta je o.a. in voor: 

  • Telefonisch en fysiek onthaal van klanten, leveranciers en derden 
  • Opmaken van de verkoopfacturen 
  • Behandelen van de administratie (inkomende leveringen en facturatie) 
  • Controle van de werkbonnen van de technici 
  • Opstellen van de onderhoudscontracten 
  • Leveringen controleren en zelf verzenden 
  • Afspraken maken voor onderhoud en keuring van het rollend materieel 
  • Opvolging preventie en welzijn 
  • Marketing: website verder uitbouwen en sociale media updaten, coördinatie van folders, organisatie events 

 

Vraag vrijblijvend meer informatie bij Benedicte 

Interesse? Mail benedicte@rts.be of bel 057 20 80 83 

Je profiel: 

  • Je bent punctueel en administratief vaardig 
  • Je kan zelfstandig werken, plannen en organiseren 
  • Je hebt een positieve en klantgerichte houding 
  • Je bent communicatief vaardig in het Nederlands, Frans en Engels 
  • Je bent leergierig  
  • Je hebt een Bachelor diploma KMO Management, Communicatie Management of gelijkaardig op zak 
  • Je kan vlot werken met Office (Word, Excel, Outlook...), sociale media en Canva (opmaakprogramma) 

Wij bieden jou: 

  • Een zeer gevarieerde job
  • Flexibele werkuren (deeltijds) 
  • Een markconform loon met extralegale voordelen 
  • Werk in een tof en hecht team met een positieve ingesteldheid